Περισσότερη βιταμίνη D… λιγότερα κιλά

Η αύξηση των επιπέδων βιταμίνης D στον οργανισμό μας βοηθά στην απώλεια βάρους. Πρόσφατη μελέτη Αμερικανών επιστημόνων απέδειξε ότι όλα τα παχύσαρκα άτομα έχουν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D και ότι όσοι λαμβάνουν περισσότερη βιταμίνη μέσω συγκεκριμένων τροφών έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην προσπάθειά τους να χάσουν βάρος.

Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε για το Εθνικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας των Η.Π.Α. και παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικάνικης Ενδοκρινολογικής Εταιρείας και, σύμφωνα με τα ευρήματά της, για κάθε μονάδα αύξησης της βιταμίνης D στο αίμα των ατόμων που πήραν μέρος στη μελέτη αντιστοιχούσε μια απώλεια βάρους 0,2 κιλών επιπλέον αυτών που έχαναν λόγω της δίαιτάς τους, για ένα διάστημα 11 εβδομάδων.

Αν, λοιπόν, θέλετε να χάσετε βάρος πιο εύκολα, προσθέστε στο διαιτολόγιό σας βραστά αυγά, μακαρόνια, εμπλουτισμένο γάλα, σολομό, σαρδέλα, ρέγκα, τόνο και συκώτι.