6 super τροφές για απώλεια βάρους με καρδιοπροστατευτική δράση

Τροφές φιλικές για την καρδιά που μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

Υπάρχουν πολλές τροφές οι οποίες είναι στη «μαγική» λίστα με τις προτεινόμενες τροφές που συνδυάζουν υψηλή διατροφική αξία, βοηθούν στη διατήρηση της καλής λειτουργίας της καρδιάς αλλά και επισπεύδουν την απώλεια των περιττών κιλών από το σώμα μας. Προτιμήστε τις παρακάτω τροφές τόσο στο αρχικό πρόγραμμα απώλειας βάρους όσο και μακροπρόθεσμα στο διαιτολόγιο σας για καλή υγεία και διατήρηση των κιλών σας.

Ψάρια: Προτιμήστε σολομό, τόνο ή ρέγκα. Είτε στο γκριλ είτε στη σχάρα τα λιπαρά αυτά ψάρια είναι από τις καλύτερες επιλογές πρόσληψης Ω3 λιπαρών οξέων. Τα ψάρια είναι πολύτιμες τροφές που βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, της χοληστερόλης και των επιπέδων των τριγλυκεριδίων.

Ελαιόλαδο: Βάλτε παντού ελαιόλαδο στα φαγητά σας. Έλαια τα οποία είναι επίσης πολύ υγιεινές επιλογές -εκτός του ελαιολάδου- είναι το λάδι canola, το φυστικέλαιο και το λινέλαιο. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λίπη τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση διαφόρων φλεγμονών.

Μαύρη σοκολάτα: Το κακάο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, φλαβονοειδή και μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες ανάπτυξης καρδιακών παθήσεων. Καλό θα ήταν αποφεύγετε την σοκολάτα γάλακτος διότι έχει υψηλό θερμιδικό φορτίο σε λίπη και ζάχαρη.

 

Ξηροί Καρποί: Καρύδια, αμύγδαλα και φιστίκια πεκάν είναι ενδεικτικά κάποιοι ξηροί καρποί που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Τρώτε καθημερινά περίπου 85γρ., δηλαδή 10-14 αμύγδαλα -για παράδειγμα- που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε σε φόρμα, μην ξεχνάτε οι ξηροί καρποί δίνουν αρκετές θερμίδες!

Φασόλια: Πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, τα φασόλια είναι πανάξιος αντικαταστάτης του κόκκινου κρέατος στη διατροφή μας.