Γιόγκα: 4 αναπάντεχα οφέλη για την υγεία

Αν νομίζετε ότι η γιόγκα το μόνο που μπορεί να κάνει για σας είναι να σας χαλαρώσει, μάλλον κάνετε λάθος. Μάθετε 4 οφέλη που δεν υποψιάζεστε.

Ανακουφίζει τους πόνους στη μέση

Ασθενείς που υπέφεραν από χρόνιους πόνους χαμηλά στη μέση, αντιμετώπιζαν λιγότερους πόνους, όταν έκαναν γιόγκα δύο φορές την εβδομάδα για 6 μήνες, σύμφωνα με το επιστημονικό έντυπο “Journal Spine”. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια χώρισαν τους εθελοντές σε δύο ομάδες. Οι εθελοντές της πρώτης έκαναν γιόγκα δύο φορές την εβδομάδα, για 90 λεπτά τη φορά, ενώ της δεύτερης ακολουθούσαν τις κλασικές ιατρικές θεραπείες. Έπειτα από 3 και 6 μήνες, οι εθελοντές που έκαναν γιόγκα και ανέφεραν βελτίωση στον πόνο και στην κινητικότητά τους, ήταν περισσότεροι σε σχέση με τους εθελοντές που ακολουθούσαν τις κλασικές θεραπείες.

Μπορεί να ενισχύσει τη λίμπιντο

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Sex and Marital Therapy» η γιόγκα μπορεί να αυξήσει την ερωτική μας διάθεση. Πως; βοηθάει να εξοικειωθούμε με το σώμα μας, γεγονός που με τη σειρά του συμβάλει στην αύξηση της σεξουαλικότητάς μας. Αν και η μελέτη εξέτασε γυναίκες με σεξουαλικά προβλήματα, οι ειδικοί θεωρούν ότι ο καθένας μας μπορεί να επωφεληθεί από τη γιόγκα σε σχέση με τη λίμπιντο.

Ανακουφίζει από το άσθμα

Μετά από 2 ½ ώρες γιόγκα την εβδομάδα για 10 εβδομάδες, ασθενείς με άσθμα ανέφεραν μείωση των συμπτωμάτων τους, σύμφωνα με το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθλητιατρικής. Όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες η γιόγκα μας βοηθάει να «χτίσουμε» μια καλύτερη φυσική κατάσταση, γεγονός σημαντικό στην αντιμετώπιση του άσθματος, ενώ θεωρείται ότι βελτιώνει τη δίοδο και τη ροή του αέρα μέσω του αναπνευστικού συστήματος.

Περιορίζει τη λαιμαργία

Οι …λαίμαργοι εθελοντές που συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα γιόγκα δέκα εβδομάδων παρουσίασαν μείωση στον αριθμό των επεισοδίων υπερφαγίας από πέντε την εβδομάδα σε λιγότερο από δύο, σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Rockies. Η γιόγκα φαίνεται ότι βοήθησε τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν υγιείς στρατηγικές για την αντιμετώπιση των αρνητικών συναισθημάτων τους που στο παρελθόν τους οδηγούσαν σε διατροφικές κραιπάλες, υποστηρίζουν οι ειδικοί.