Ενεργητική γυμναστική

Απλές ασκήσεις για ζωντάνια όλη την ημέρα

Διατηρείστε τη ζωντάνια σας όλη την ημέρα, κάνοντας απλές ασκήσεις.

Οι παρακάτω ασκήσεις είναι εύκολες και δεν απαιτούν παρά ελάχιστα λεπτά…

Πρωινά τραβήγματα

Μόλις ξυπνήσετε, αποκτήστε τη συνήθεια να τεντώνεστε καλά για να οξυγονώνονται οι μύες σας: Έχοντας ξαπλώσει ανάσκελα, φέρτε το πιγούνι προς το στήθος σας. Τραβήξτε το πάνω μέρος της σπονδυλικής στήλης και μετά το κάθε χέρι χωριστά. Ύστερα, χαλαρώστε τα πόδια σας, τελειώνοντας με τα δάχτυλα.

Πάρτε οξυγόνο μπροστά από ένα παράθυρο. Είναι απαραίτητο για ν’ αρχίσει να κυκλοφορεί σωστά το αίμα στον εγκέφαλο και στους μυς. Επιπλέον, προλαμβάνει τους πονοκεφάλους.

Να θυμάστε να εκπνέετε πάντα καλά, αδειάζοντας τελείως τους πνεύμονες, πριν από κάθε τράβηγμα ή κάθε άσκηση.

Γρήγορο βάδισμα

Αν πηγαίνετε στη δουλειά σας με τα πόδια, μετράτε τα βήματά σας σε σχέση με την αναπνοή σας. Κάνετε τέσσερα βήματα σε σχέση με την εισπνοή και έξι σε σχέση με την εκπνοή.

Ουσιαστικά, η συγκέντρωση στο βάδισμά σας θα σας επιτρέψει όχι μόνο να βελτιώσετε την αναπνοή σας, αλλά και ν’ αυξήσετε την ενεργητικότητά σας.

Εξασκείστε στο βάδισμα αυτό τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα.

Χαλαρώστε!

Μόλις νιώσετε κουρασμένη, λυγίστε την πλάτη και τα γόνατά σας. Μετά, ανεβάζετε πάλι το κεφάλι, ξετυλίγοντας την πλάτη, τα χέρια και τελευταία τα πόδια. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση όσες φορές νιώθετε «πεσμένη».

Δυναμικό βάδισμα

Το απόγευμα, σηκώστε το δεξί γόνατο όσο πιο πολύ ψηλά μπορείτε, κρατώντας το αριστερό ελαφρά λυγισμένο.

Λυγίστε το μετά περισσότερο, ανεβάζοντας ακόμα πιο πολύ το δεξί. Τώρα κατεβάστε το γρήγορα και σηκώστε το δεξί. Έτσι θα κάνετε έναν τύπο δυναμικού και έντονου βαδίσματος.

Η πλάτη πρέπει να μένει ίσια, ενώ τα χέρια θα κινούνται φυσικά. Κάνετε γύρω στα 50 τέτοια βήματα.

Μετά το φαγητό

Όρθια, με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά και παράλληλα, κρατήστε τα χέρια τεντωμένα μπροστά στο στήθος. Οι καρποί σας πρέπει να είναι λυγισμένοι και τα δάχτυλα στραμμένα προς το ταβάνι.

Πατώντας καλά στα πέλματα, με το σώμα ίσιο και το κεφάλι ψηλά, κάντε πολύ γρήγορα μικρά χτυπηματάκια των χεριών. Κάντε 20 χτυπήματα εναλλάξ και κατεβάστε τα χέρια για να εισπνεύσετε.

Εκπνεύστε και επαναλάβετε 5 φορές.