Οι κλασσικές ασκήσεις γυμναστικής

5+1 γνώριμες ασκήσεις που γυμνάζουν το σώμα σας.

 

Εσείς που δεν θέλετε να επισκεφθείτε το γυμναστήριό σας, μπορείτε μόνοι σας να γυμναστείτε σπίτι σας. Σίγουρα όλοι ξέρετε κάποιες κλασσικές ασκήσεις γυμναστικής, τις οποίες τις κάνατε και στο σχολείο. Δεν είναι καθόλου εύκολες και γυμνάζουν παραπάνω από όσο πιστεύετε το σώμα σας. Βάλτε λοιπόν τη μουσική σας και αφιερώστε μία ώρα μπροστά από τον καθρέφτη σας για την καθημερινή γυμναστική σας. Μην ξεχάσετε να βγείτε έξω να περπατήσετε ή να τρέξετε, καθώς είναι μία απαραίτητη άσκηση. Αν διαθέτετε και εξοπλισμό όπως βαράκια, σχοινάκι ή διάδρομο τότε έχετε ένα μικρό γυμναστήριο σπίτι σας.

Δείτε κάποιες βασικές ασκήσεις ποιο σημείο του σώματός σας γυμνάζουν:

Κοιλιακοί

Η κλασσική άσκηση για επίπεδη, γραμμωμένη κοιλιά.

 

Γέφυρα

Γυμνάζεται τους κοιλιακούς σας και τα πόδια σας. Επιπλέον αποκτάτε τέλεια στάση σώματος.

Stretching
Οι ασκήσεις stretching δυναμώνουν πόδια και χέρια και είναι βασικές πριν αλλά και μετά από τη γυμναστική σας.
Σχοινάκι
Για τέλεια πόδια αλλά και χέρια, νιώστε και πάλι σαν μικρό παιδί.
Push-Ups
Δυναμώστε χέρια, πόδια και κοιλιακούς με την κλασσική άσκηση.
Τρέξιμο
Η ιδανικότερη αερόβια άσκηση είναι το τρέξιμο. Δυναμώνει το σώμα σας και σας βοηθάει να κάψετε θερμίδες.
πηγή: jenny.gr