7 Συνήθειες για να παραμείνει σταθερό το σωματικό βάρος !!!

Θέλουμε να διατηρήσουμε το σωματικό βάρος και λίπος στα υγιή και ιδανικά πλαίσια αλλά δεν θέλουμε να φύγουμε από την εκάστοτε κοινωνική συνάθροιση μας.

 

Ας ακολουθήσουμε τις εξής οδηγίες ώστε να είμαστε πιο προσεχτικοί με τη διατήρηση του σωματικού βάρους.

 

1ον. Απομάκρυνε από το ψυγείο σου, όλα τα προιόντα με προσθήκη ραφιναρισμένων σακχάρων και τεχνητών αμυλούχων συστατικών.

 

2ον. Να διακρίνεις την πείνα από την λιγούρα και να γευματίζεις μόνο όταν πεινάς πραγματικά.

 

3ον. Κατέγραφε καθημερινώς τις διατροφικές σου επιλογές και διέκρινες στο τέλος της ημέρας τις οποιεσδήποτε λαθεμένες επιλογές.

 

4ον. Μην επιτρέπεις να επιλέγεις δύο συνεχόμενες ημέρες ποιοτικά υποδεέστερα τρόφιμα.

 

5ον. Επιβράβευσε μία ημέρα στην εβδομάδα το σώμα σου, με αγορά ενός κομψού ρούχου και όχι με το φαγητό.

 

6ον. Αύξησε την κατανάλωση νερού και απέφυγε τα αναψυκτικά και ενεργειακά ροφήματα.

 

7ον. Προσπάθησε να εντάξεις την άσκηση, τουλάχιστον 3 ημέρες στην εβδομάδα με 20λεπτη

 

Κριαράς Νικόλαος

Διατολόγος-Διατροφολόγος