Aφιέρωμα Crossfit Stigma – Βάρη

CrossFit Stigma

Do you Train or Do you CrossFit???

CrossFit Σtigma Get Fit For Life!

Θέλοντας να μάθουμε περισσότερα για τη νέα τάση –άθλημα  του Fitness, επισκεφθήκαμε ένα απότα CrossFit Box στην Αθήνα.

Στο CrossFit Σtigma συναντήσαμε αγάπη, σεβασμό προς το άθλημα, και τα μέλοι της

 οικογένειας τους(έτσι ονομάζουν τα μέλη τους).

Εκεί βρήκαμε τον Αναστάση Παναγιωτέλη (Head Coach/ Owner & Ex Sports Marketing

Director της Reebok) και μας απάντησε σχετικά.

Τι είναι το CrossFit;

Είναι κάτι τελείως διαφορετικό.  Είναι το άθλημα του Fitness. Προσδιορίζουμε το

Fitness (Φυσική κατάσταση) μέσα από το πάθος, τη δράση και τη διάθεση για αλλαγή.

Fitness με στόχο την ”επανεκκίνηση”του σώματος και του μυαλού σας.

Αυτό που θα αλλάξει την αντίληψή σας για τη γυμναστική.

Είναι το μέσο για να προσπαθήσετε περισσότερο, να φτάσετε πιο

μακριά και να κάνετε τη γυμναστική και πάλι διασκεδαστική.

Ελάτε να μάθετε τις κινήσεις. Μάθετε τη φιλοσοφία. Και ξεκινήστε.

Είναι ο τρόπος για άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Κάτι που πρέπει να γνωρίζει κανείς είναι ότι είναι ένα ευρύ, γενικό, χωρίς περιορισμούς

πρόγραμμα προπόνησης, που λόγω της ποικιλίας του και της κλιμάκωσης του, είναι

προσβάσιμο σε κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης και σε κάθε ηλικία.

Τι πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις Cross Fit;

Είναι ένα απαιτητικό πρόγραμμα γυμναστικής, άλλα όχι απαγορευτικό .

Έχει αποτέλεσμα και αξίζει κάθε προπόνηση.

Ακολουθούμε ένα πρόγραμμα αποτελούμενο από συνεχόμενα μεταβαλλόμενες

λειτουργικές κινήσεις, εκτελεσμένες σε υψηλή ένταση.

Οι λειτουργικές αυτές κινήσεις είναι οργανικά έμφυτες στo σώμα μας,

αλλά και ουσιώδεις για να μας εξασφαλίζουν την ποιότητα στη ζωή μας και την ασφαλή διαβίωση.

Έτσι δανειζόμαστε στοιχέια από την ενόργανη (καθίσματα, Pushups, Ελξεις κτλ.),

την Ολυμπιακή Άρση Βαρών (powerlifting), τον στίβο και την κωπηλασία.

Στόχος μας είναι η βελτίωση και των 10 χαρακτηριστικών που ορίζουν το επίπεδο

της φυσικής κατάστασης και συγκεκριμένα:

Ακρίβεια, Ισορροπία, Συντονισμός, Ευλυγισία, Ευκαμψία, Σωματική αντοχή,

Καρδιοαναπνευστική αντοχή, Ταχύτητα, Ισχύς, Δύναμη

Σε τι διαφέρει από ένα συμβατικό γυμναστήριο ένα CrossFit Box;

Θα μπορούσα να μιλήσω αρκετά για αυτό, μα μεγαλύτερη αξία έχει να καταλάβουν

 οι αναγνώστες μας απαριθμίζοντας  μερικούς λόγους.

· Η προπόνηση δεν είναι ποτέ ίδια, άρα ξεχάστε τις μέρες ρουτίνας.

· Η αίσθηση επαφής με το προπονητικό προσωπικό που λαμβάνει κανείς,είναι σε επίπεδο personal.

Είναι αισθητή η διαφορά μεταξύ των trainer σε ένα γυμναστήριο και των coach σε ένα CF box.

· Τα αποτελέσματα είναι άμεσα και γρήγορα ανεξάρτητα από τους προσωπικούς στόχους του καθένα.

· Its FUN. Η προπόνηση δεν ήταν ποτέ πιο διασκεδαστική.

Bρες το σωστό εκπαιδευτή

Ποιο ρόλο παιζει τελικά ο προπονητής (coach) και ποια η σημασία του.

Είναι πολύ σημαντικό εκείνος που θα σε αναλάβει να είναι έμπειρος,επαγγελματίας και πτυχιούχος, όπως επίσης και να εξασφαλίζει ότι εκτελείς σωστά τις ασκήσεις, χωρίς να ξεπερνάς τα όριά σου.

Δηλαδή θα προπονούμαι τόσο έντονα ώστε να συμμετέχω σε αγώνες;», τον ρωτάω

«Πολύς κόσμος μπερδεύει το άθλημα με το είδος προπόνησης», διευκρινίζει.

«Και θεωρούν ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν.

Εξαρτάται λοιπόν από το που θέλει να φτάσει κανείς μέσα από την προπόνηση.

Μπορείς απλά να το επιλέξεις ως μέσο εκγύμνασης και όχι πρωταθλητισμού.

«Δεν γίνεται κανείς Messi παίζοντας 2 φορές τη βδομάδα ποδόσφαιρο με τους φίλους του».

Η ιδανική συχνότητα προπόνησης για κάποιον αρχάριο, σύμφωνα με τον Αναστάση είναι το πολύ δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.

«Το σώμα του αρχαρίου δεν είναι συνηθισμένο στο να δέχεται μεγάλο όγκο προπόνησης.

Ένα αρχάριο σώμα χρειάζεται τουλάχιστον ένα 24ωρο ενδιάμεσης ξεκούρασης και χρόνο προσαρμογής, τονίζει.

Όταν ο ασκούμενος εξοικειωθεί και αποκτήσει παράλληλα σωστή τεχνική,τότε τρεις με πέντε φορές εβδομαδιαίως είναι η ιδανική συχνότητα.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ το crossfit stigma για την φιλοξενία του.

*To CrossFit Σtigma θα το βρεις στη Βάρη Τριπτολέμου 38, Τηλ: 2108971371. info@crossfitstigma.com.

 FB: CF Stigma