Ώρα για «καυτή yoga»

 

Η «hot yoga» επιτρέπει την καύση 1.000 θερμίδων και τη γράμμωση

Αν και στο εξωτερικό πολλοί την προτιμούν «καυτή» εδώ και χρόνια, η «hot yoga» μετράει μόλις ένα χρόνο στην Ελλάδα.

Σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι η «hot yoga» έχει καταλάβει γνωστές φανατικές της άσκησης, όπως η Ελ Μακφέρσον, η Γκουίνεθ Πάλτροου, η Μαντόνα, αλλά και η Τζένιφερ Άνιστον.

Τι κάνει

Τα οφέλη για το σώμα πολλαπλασιάζονται, όταν οι κλασικές ασκήσεις yoga μεταφέρονται σε ένα δωμάτιο με 40 βαθμούς και 50% υγρασία.

Απαιτεί συγκεκριμένες συνθήκες υγρασίας και δεν μπορεί να γίνει σε εξωτερικό χώρο ή σε σπίτι, όπου δεν υπάρχει κανάλι φυσικού αέρα και το οξυγόνο ενδεχομένως να μην είναι επαρκές.

Πού βοηθά;

-Οι μύες ζεσταίνονται αμέσως, προκαλείται έντονη εφίδρωση και οι τοξίνες αποβάλλονται.

-Η γράμμωση επιταχύνεται και τα αποτελέσματα είναι άμεσα ορατά, αφού μέσα σε μία μόλις ώρα μπορούν να καούν έως και 1.000 θερμίδες!

-Συμβάλλει στην ευεξία και τη χαλάρωση.

-Δημιουργεί λιγότερους τραυματισμούς, λόγω του ότι η ευλυγισία και η ελαστικότητα των μυών υποβοηθούνται από την υψηλή θερμοκρασία.

-Βοηθά στην απώλεια βάρους.

Πώς γίνεται

Η αίθουσα γυμναστικής θερμαίνεται για να ζεστάνει τους μυς. Η ζέστη αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες προσπαθώντας να παραμείνει δροσερό.

Η υψηλή θερμοκρασία διαστέλλει τα τριχοειδή αγγεία, μεταφέροντας οξυγόνο σε μυς, αδένες, ιστούς και όργανα, απομακρύνοντας τις τοξίνες.

Σχεδόν αμέσως η θερμοκρασία, αλλά και οι ειδικές asanas, ενισχύουν το μεταβολισμό αλλά και το ανοσοποιητικό. Κάθε συνεδρία διαρκεί 90 λεπτά.

Εκτελείτε 26 στάσεις σε γρήγορες εναλλαγές, ασκώντας το 100% του κορμού σας, γι’ αυτό και σίγουρα θα ιδρώσετε. Κάντε την 3 φορές την εβδομάδα και σε 1 μήνα δε θα αναγνωρίζετε τον εαυτό σας!

Αν πάσχετε από υπέρταση μη τη δοκιμάσετε, αποτελεί τη μοναδική αντένδειξη.