Κάντο όπως η Νικόλ Κίντμαν

Λένε πως το πρόσωπο της διάσημης Αυστραλής ηθοποιού Νικόλ Κίντμαν έχει «παγώσει» στον χρόνο, καθώς στα 42 της χρόνια δεν έχει καμία από τις ρυτίδες και τις γραμμές που θα περίμενε κανείς. Είναι όμως και τα πόδια της «παγωμένα»;

Σε φωτογράφηση που έκανε για το περιοδικό GQ, τα πόδια της μοιάζουν με έφηβης, καθώς έχει σφικτούς μηρούς, αλαβάστρινες γάμπες, άψογο μυϊκό τόνο, χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας ή κατακράτησης υγρών, γράφουν οι «Τάιμς» του Λονδίνου. Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό της;

Η Κίντμαν λατρεύει τη γυμναστική. Αλλά όχι μόνο ένα είδος. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμά της περιλαμβάνει μέρα παρά μέρα πιλάτες επί 55 λεπτά τη φορά, μαθήματα spinning και εναλλαγές ασκήσεων για την καρδιά σε μηχανήματα cross training με τζόγκινγκ ή δυναμικό περπάτημα 11 έως 19 χιλιομέτρων τη φορά. Επίσης κάνει ασκήσεις με βάρη, κολύμπι και γιόγκα.

Για τους… κοινούς θνητούς που δεν μπορούν να τα κάνουν όλα, το τρέξιμο, η ποδηλασία και το δυναμικό περπάτημα 3-4 φορές την εβδομάδα μπορούν να κάνουν θαύματα στους μηρούς. Το «σακούλιασμα» των μηρών μπορεί να φύγει με τη βοήθεια μηχανημάτων για τους προσαγωγούς και τους απαγωγούς μυς των μηρών, ενώ τα βαθιά καθίσματα και οι προβολές αυξάνουν τη σφριγηλότητα και τον μυϊκό τόνο.

Μια απλή άσκηση για να τονώσετε τους μηρούς σας είναι η εξής: ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα και ενωμένα έχοντας ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας. Πάρτε βαθιά ανάσα, σφίξτε τους κοιλιακούς σας και στη συνέχεια εκπνεύστε πιέζοντας ταυτοχρόνως με τους μηρούς σας το μαξιλάρι, δίχως να κινήσετε τη λεκάνη σας από το πάτωμα. Μείνετε σφιγμένοι για 5 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε και επαναλάβετε 12-15 φορές.

Η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει ενώ κάθεστε σε καρέκλα. Να κάνετε την άσκηση μέρα παρά μέρα, και να περιμένετε εμφανή αποτελέσματα έπειτα από 8-10 εβδομάδες.